mandag 1. september 2014

Del dine DIY- og gjenbrukstips: Link up september

Så var september her og det begynner å bli tid for inneliv og hobbysysler.
Jeg er veldig glad i høsten og synes dette er en kjærkommen og koselig årstid,- spesielt etter en lang og flott sommer. 
 
 Selv om det drives med DIY året rundt her i heimen, er det ekstra stor aktivitet på den fronten om høsten og vinteren.
  
Denne DIY`en er veldig enkel og tar ikke lang tid å gjøre.
Flere av materialene har du kanskje liggende fra før?
 
 
 
 DIY Rustikk drømmefanger
 
 
 
Ca. 1 time
 

 
 
Slik gjør du:
 

1. Tvinn en krans av bjørkekvister eller annen kvist.
Jeg festet mine med hyssingstumper
 
2. Knyt en heklet brikke til kvistene med hyssing
(er du skikkelig hendt hekler du selvsagt denne selv...
...det gjorde ikke jeg!)
 
3. Knyt blondebånd til kvistene og pynt båndene med fjær og perler
 
How to make it:
1. Make a wreath of twigs.
I tied my wreath with twine.
 
2. Tie a crocheted tablecloth to the twigs
 
3. Tie lace ribbons to the twigs.
I decorated mine with feathers and beads.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hver måned legges det ut en  ny link-up,
hvor du kan dele dine DIY`s.
Ett eller flere av bidragene velges hver måned ut til å postes i sin helhet hos Stein, Saks, Papir og deretter inngå i DIY-kartoteket!
 
Bli med!!