søndag 18. januar 2015

DIY Geometriske kopper // DIY Geometric cups

 
 
 
 
 

 
Verdens enkleste lille prosjekt er fort gjort, billig og morsomt å lage.
Alt du trenger er:
 
- Hvite kopper (mine er fra bruktbutikken)
- Porselenspenn





Dekorer koppene i det mønsteret du ønsker deg, jeg har dilla på geometriske former akkurat nå!
 
 


 
Når koppene er dekorert, herde dem i stekeovnen etter anvisning på porselenspennen (dette varierer fra penn til penn).
 




 
 
Vips; helt nytt kaffe-servise!
 
 
 
 
 
 
In English:
This super easy Project is so quick, cheap and cool that you can`t miss out.
All you need is:
 
-White cups (I found mine in the local second hand shop)
- Porcelain Pen
I`m in love With geometric shapes, but you can decorate Your cups in any shapes and colors.
Once decorated, follow instructions on Your porcelain pen, as this varies from pen to pen.
 
  
 

6 kommentarer:

Lina sa...

Morsomt tips som frister å prøve en dag jeg selv er i humør til å finne på noe. Elsker prosjekter som ikke krever så altfor mye utstyr og stæsj ;-)

PillePalle sa...

Kjempegod idé! Takk for tippset.

StineMah sa...

Inspirerende, og så enkelt! Dette må jeg prøve ut!

Veronica sa...

Veldig stilig og kreativt gjort! =)

Anonym sa...


hi nice blogg people write all type of weird stuff. a blogspot
template like this will make it easyer for me to scroll page
cheapstuff.blogspot.com

Charlotte Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.