mandag 11. august 2014

Juli-favoritt

Tusen takk til alle som delte sine DIY`s i juli link-up`en!
Det er så moro å se andres tips og ideer og få inspirasjon til å fortsette med egne gjør-det-selv og gjenbruksprosjekter! Og jammen er det mange kreative jenter der ute!
 
I juli falt jeg for dette søte prosjektet som Hege med bloggen
 
 
Ein veldig enkel og kreativ DIY!

Tresleivene mine er i bambus, og dei får du kjøpe til 5-6 kr på Søstrene Grene. 
Desse har eg hatt i mange år, og det er dei beste tresleivene eg har!

Du treng:
♥ Tresleiver ♥Maskeringsteip   Maling  Pensel  Oljelakk

Start med å  lime på maskeringsteip der du vil male. Eg valgte å gjer dei litt forskjellige.
Deretter er det berre å starte å male. Eg brukte 3 strøk, med maling frå Panduro.
Når det tredje strøket har tørka, har du på oljelakk.

Når dei ikkje er mala, tåler dei fint å gå i oppvaskmaskina, men det gjer ikkje dei når dei er mala.
Kan hende at min oljelakk ikkje er av beste kvalitet, men eg skal klare å vaske dei for hand :)

 
Bilder og tekst er gjengitt med tillatelse fra "Heime hos Hege"
 
 
 
August link-up`en ligger ute, klar for spennende prosjekter og kreative ideer -
ingen er for små og ingen for store!
Link up her:
 
http://sakssteinpapir.blogspot.no/2014/08/del-dine-diy-og-gjenbrukstips-link-up_3.html
 
....eller les mer om hva link-up`en går ut på HER! 
 
 
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk! Så hyggelig å kome innom å sjå mitt eige "verk" :)
klem